FAQ

Kiedy i w jakich godzinach Przychodnia jest otwarta?

• Przychodnia jest otwarta 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli
• Godziny pracy Przychodni od poniedziałku do piątku to 08.00 - 20.00
• Godziny pracy Przychodni w soboty i niedziele to 09.00 - 14.00

Jak mogę umówić się na wizytę u lekarza lub badanie?

Wizytę możesz umówić:
• dzwoniąc do Rejestracji Przychodni  pod numery telefonów 58 500 46 87, 58 500 46 88
• wysyłając wiadomość mailową do Rejestracji Przychodni na adres rejestracja@medycznagdynia.pl
• korzystając z formularza kontaktowego dla Pacjenta znajdującego się na stronie Przychodni www.medycznagdynia.pl
• korzystając z Portalu Znany Lekarz, gdzie są dostępne grafiki online lekarzy specjalistów przyjmujących w naszej Przychodni

Jak mogę odwołać wizytę u lekarza lub badanie?

Wizytę możesz odwołać:
• dzwoniąc do Rejestracji Przychodni  pod numery telefonów 58 500 46 87, 58 500 46 88
• korzystając z formularza kontaktowego dla Pacjenta znajdującego się na stronie Przychodni www.medycznagdynia.pl
• wysyłając wiadomość mailową do Rejestracji Przychodni na adres rejestracja@medycznagdynia.pl
• korzystając z Portalu Znany Lekarz, gdzie na swoim profilu można odwołać wizytę

W jaki sposób mogę zamówić wizytę domową internisty/pediatry?

Wizytę domową  umówisz:
• dzwoniąc do Rejestracji Przychodni pod numery telefonów 58 500 46 87, 58 500 46 88
• korzystając z formularza kontaktowego dla Pacjenta znajdującego się na stronie Przychodni www.medycznagdynia.pl

Jakie dokumenty są wymagane w przypadku pierwszej wizyty lekarskiej lub badania ?

• Przed wizytą lub badaniem w Rejestracji Przychodni należy wypełnić Formularz Pacjenta, który jest warunkiem odbycia wizyty lub badania w Przychodni
• Przed każdą wizytą należy wypełnić Ankietę Covid w Rejestracji Przychodni

W jaki sposób można dokonać płatności za badania lub wizytę? 

• Za wizytę oraz badanie płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub blikiem w Rejestracji Przychodni
• Za wizytę oraz badanie płatności można dokonać przelewem po wcześniejszym kontakcie z Rejestracją Przychodni ( osobiście, pod numerami telefonów 58 500 46 87, 58 500 46 88 lub za pomocą wiadomości mailowej na adres rejestracja@medycznagdynia.pl)

Czy mogę uzyskać zwrot pieniędzy za wizytę?

• Jeżeli wizyta lekarska lub badanie nie odbyło się- zwrotu pieniędzy dokonujemy niezwłocznie w Rejestracji Przychodni w formie, takiej jaka była dokonywana płatność (jeżeli płatności dokonano gotówką, to zwrot następuje gotówką, jeżeli płatności dokonano kartą płatniczą, to zwrot następuję na kartę płatniczą). 

Czy w przypadku spóźnienia na wizytę zostanę przyjęty?

• Jeżeli przewidujesz spóźnienie na wizytę, skontaktuj się telefonicznie z Rejestracją Przychodni pod numerami telefonów 58 500 46 87, 58 500 46 88. Nasza Rejestratorka pomoże Ci w znalezieniu dogodnego rozwiązania.

Formularz kontaktowy dla Pacjenta

Masz do nas pytania ? Chcesz umówić wizytę ?
Napisz do nas korzystając z poniższego formularza ...